Τράχωνες – ΑΟ Γλυφάδας 2-3 (Κ14)
Φιλική ήττα γνώρισε η ομάδα μας της Κ14, αυτή την εβδομάδα, στην έδρα μας, με αντίπαλο την αντίστοιχη ομάδα του ΑΟ Γλυφάδας, σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι, το οποίο έληξε με σκορ 2-3, μετά από ανατροπή του σκορ!
Φιλική ήττα γνώρισε η ομάδα μας της Κ14, αυτή την εβδομάδα, στην έδρα μας, με αντίπαλο την αντίστοιχη ομάδα του ΑΟ Γλυφάδας, σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι, το οποίο έληξε με σκορ 2-3, μετά από ανατροπή του σκορ!
Ισοπαλία με 2-2 για την ομάδα της Κ14, με αντίπαλο την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, σε ένα παιχνίδι στο οποίο είχε πολύ καλή απόδοση και ήταν πολύ ανταγωνιστικη σε όλη τη διάρκεια του.
Την ήττα γνώρισε η ομάδα μας Κ14 από τον Ολυμπιακό Ταύρου με σκορ 1 – 7. Όπως μαρτυρά και το σκορ ο αντίπαλος ήταν καλύτερος στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού και μας δυσκόλεψε πάρα πολύ στην ανάπτυξη μας. Το σκορ άνοιξε γρήγορα και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την πτώση της ψυχολογίας των παιδιών μας, που προσπάθησαν ωστόσο αρκετά και περισσότερο στο δεύτερο ημίχρονο.
Νίκη για την ομάδα μας, απέναντι στο αντίστοιχο τμήμα του Πανιωνίου με σκορ 3-1 με ανατροπή στο σκορ. Στο πρώτο ημίχρονο η ομάδα μας δεν είχε καλή εικόνα και ως αποτέλεσμα ήταν να βρεθεί με την πλάτη στον τοίχο μένοντας πίσω στο σκορ με 0-1.
Δύσκολη νίκη με 2-1, με ανατροπή του σκορ για την ομάδα της Κ14. Η ομάδα μας παρουσίασε δύο πρόσωπα στην διάρκεια του αγώνα. Στο Α’ Ημίχρονο η απόδοσή της κυμάνθηκε σε μέτρια επίπεδα, ενώ στο δεύτερο ήταν πολύ καλή και κατάφερε να κάμψει την δυναμική αντίσταση της ομάδας του Παλαιού Φαλήρου.
Άνετη νίκη με 7-0 για την ομάδα της Κ14, απέναντι στην ομάδα του Κεραυνού Γλυφάδας. Η ομάδα μας ήταν πολύ καλή σε όλη την διάρκεια του αγώνα και δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στην αντίπαλη ομάδα.
Με νίκη συνέχισε την πορεία της στο πρωτάθλημα της ΕΠΣΑ η ομάδα της Κ14 με 1-0. Η ομάδα μας ήταν καλή σε όλη την διάρκεια του αγώνα, δημιουργώντας πολλές και σημαντικές ευκαιρίες για να σημειώσει περισσότερα γκολ. Στο 7ο λεπτό πολύ κοντινή κεφαλιά του Βαρθαλιτη, μετά από κόρνερ του Μπούσι, πέρασε ελάχιστα άουτ.
Σε έναν απίστευτο αγώνα γεμάτο ένταση, άλλα και συγκινήσεις η ομάδα μας έφερε 3-3 με το αντίστοιχο τμήμα του Ολυμπιακου Ηλιούπολης, αν και ήταν πίσω στο σκορ με 3-1 10 λεπτά πριν το τέλος, η ομάδα μας βρήκε τα ψυχικά αποθέματα να κάνει την ανατροπή και να φέρει το ματς στα ίσα ένα λεπτό πριν το φινάλε.
Ο Ολυμπιακός κατάφερε να προηγηθεί σχετικά νωρίς στο ματς, οι ποδοσφαιριστές μας όμως δεν το έβαλαν κάτω και κατάφεραν να ισοφαρίσουν με τον Αθανασίου με κοντινό σουτ. Το πρώτο ημίχρονο δεν είχε πολλές φάσεις παρά μόνο τα γκολ.
Συνέχισε με νίκη στο πρωτάθλημα της ΕΠΣΑ η ομάδα της Κ14. Η ομάδα μας δεν ήταν τόσο καλή από πλευράς απόδοσης, αλλά είχε αποφαστικοτητα και θέληση για να πάρει τους τρεις βαθμούς από αυτόν τον αγώνα.
Η ομάδα μας ξεκίνησε καλά από την αρχή και μόλις στο 3ο λεπτό ο Κάρλος έκανε το 0-1, με σουτ μέσα από την περιοχή μετά από πάσα του Μαυρίκου. Όμως στη συνέχεια η ομάδα μας δεν συνέχισε το ίδιο καλά, με αποτέλεσμα να έρθει η ισοφάριση σε 1-1, από την ομάδα της ΑΡΓΥΡΟΎΠΟΛΗΣ, με απευθείας εκτέλεση φάουλ.
Ήττα για την ομάδα μας απέναντι στο αντίστοιχο τμήμα της ομάδας του ΠΑΟ Αγ.Δημητρίου με σκορ 1-2.
Αν και ανώτεροι σε όλο το παιχνίδι, δύο αδράνειες της άμυνας, αλλά και η δυστοκία, ήταν αρκετές για να γνωρίσει την ήττα το συγκρότημα του κ.Φραγκιά.
Στο πρώτο ημίχρονο η ομάδα μας μπήκε δυνατά και απείλησε με τον Λυμπέρη και τον Κουτσόπουλο με δύο χαμένα τετ α τετ. Η υπεροχή συνεχίστηκε, όπως και οι χαμένες ευκαιρίες αυτή την φορά με τον Κορέλλα και τον Ντόρι να μην μπορούν να σκοράρουν.
Έτσι λοιπόν ο άγραφος νόμος του ποδοσφαίρου εφαρμόστηκε δυστυχώς για την ομάδα μας, και με δύο αντεπιθέσεις ο ΠΑΟ κατάφερε να παρει προβάδισμα δύο γκολ, που ήταν και το σκορ του ημιχρόνου.