Όλοι παρόντες…. στον πρώτο αγώνα μετά το Πάσχα τα Pre-Junior 3 κέρδισαν 5-4 τον ΑΟΝΑ σε έναν αγώνα πλούσιο σε γκολ και θέαμα και από τις 2 ομάδες. Μιας και οι φιλοξενούμενοι ήταν μόλις με 7 παίκτες και η ομάδα μας αγωνίστηκε με 7 παίκτες στα πλαίσια του fair play.
Με το δεξί ξεκίνησαν τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις οι παίκτες του Παμπαιδικού των Τραχώνων μετά το διάστημα των διακοπών, καθώς επικράτησαν με 1 – 3 επί της Ηλιούπολης.
Χάρμα οφθαλμών ήταν οι μπόμπιρες των Τραχώνων που με αντίπαλο τον Ολυμπιακό Αλίμου κατάφεραν να βγάλουν το ταλέντο τους στο χορτάρι και την όρεξη τους για ποδόσφαιρο.
…παίζοντας με ισοδύναμες αλλά και ισχυρότερες ομάδες, συλλέγουμε εμπειρίες που θα μας βοηθήσουν να βρούμε την θέση μας στον χάρτη των αστεριών του παιδικού ποδοσφαίρου.
Φυσιολογική ήττα για το εφηβικό μας από την ανώτερη ομάδα της ΠΑΕ ΑΕΚ. Το παιχνίδι αυτό ήταν ευκαιρία για να αδράξουν όσο το δυνατόν περισσότερες εμπειρίες οι αθλητές μας σύμφωνα με τον προπονητή τους.Τα γκολ μπήκανε στο 9′, 42′, 55′
Επηρεασμένη αρνητικά και αδικαιολόγητα από το όνομα του αντιπάλου, η ομάδα του Αλίμου παρουσίασε κακό θέαμα, αδυναμίες τεχνικά και τακτικά αλλά κυρίως αυτό που άφησε την χειρότερη εντύπωση ήταν η νοοτροπία μικρής ομάδας.
Έχοντας μόνο ένα καλό 1ο ημίχρονο η ομάδα του Παμπαιδικού 4 με πολλές ελλείψεις βασικών παικτών δεν άντεξε στη μεγάλη πίεση του 2ου ημιχρόνου από την ομάδα του ΑΟΝΑ και έτσι ήρθε φυσιολογικά το μεγάλο σε έκταση αποτέλεσμα του αγώνα.