AOT Αλίμου – ΓΣ Αργυρούπολης 1 – 6 (Παμπαιδικό 4)
KΑΛΥΤΕΡΗ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΠΗΡΕ ΔΙΚΑΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ.
KΑΛΥΤΕΡΗ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΠΗΡΕ ΔΙΚΑΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ.
Σε πολυ κακη μερα βρεθηκε η ομαδα του Αλιμου, με τον Ολυμπιακο να το εκμεταλλευεται, παιρνοντας μια ανετη νικη.
Σε πολυ κακη μερα βρεθηκε η ομαδα του Αλιμου, με τον Ολυμπιακο να το εκμεταλλευεται, παιρνοντας μια ανετη νικη.
Ακολουθεί φωτορεπορτάζ από την εκδήλωση…
Τη 2η συνεχόμενη εκτός έδρας νίκη του πανυγήρισε το παμπαιδικό μας απέναντι σ’εναν αξιόμαχο αντίπαλο.
Καλό μήνα! Ο Μάρτης ήρθε και έφερε μαζί του την άνοιξη, αφού είναι ο πρώτος μήνας της εποχής, που σηματοδοτεί την αρχή της ανθοφορίας και καρποφορίας της φύσης.
Στο ντέρμπυ κορυφής οι δυο καλύτερες ομάδες του Πρωταθλήματος απέδωσαν ωραίο ποδόσφαιρο με τον Πανιώνιο φανερά ανώτερο να παίρνει από την αρχή την πρωτοβουλία.