Σε εορταστικό κλίμα τα τμήματα της ακαδημίας του Α.Ο.Τ Αλίμου έκλεισαν μια επιτυχημένη σεζόν στο γήπεδο των Τραχώνων. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν οι αθλητές των τμημάτων υποδομής του συλλόγου καθώς και οι γονείς αυτών οι οποίοι είχαν την ευκαρία να αγωνιστούν δίπλα στα παιδιά τους υπό τους ήχους της μουσικής. Μετά το αγωνιστικό κομμάτι της εκδήλωσης ακολούθησε η παρέλαση και η παραλαβή των ενθυμίων από τους μικρούς αθλητές. Το τμήμα preJunior του κ. Παρούση βραβεύτηκε από τον Δήμαρχο της πόλης για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με πολλά βεγγαλικά, χαμόγελα αλλά και ευχές για τη νέα περίοδο.
Όλοι στο ποδόσφαιρο γνωρίζουν ότι κάθε ομάδα για να λέγεται μεγάλη πρέπει να έχει και σπουδαίο τερματοφύλακα, πόσο μάλλον όταν ¨χτίζεται¨ μια καινούργια ομάδα από την αρχή, και θέλει να βάλει στέρεες βάσεις για να γίνει σπουδαία στο μέλλον.
Η διοίκηση του Α.Ο.Τ. Αλίμου ανακοινώνει με χαρά την απόκτηση του πασίγνωστου στα ποδοσφαιρικά δρώμενα της Αθήνας και έμπειρου τερματοφύλακα Δράμπαλη Κωνσταντίνου που προέρχεται από τη Θύελλα Ραφήνας, η οποία ανέβηκε φέτος στην Γ’ Εθνική.
Η ηγετική μορφή του Δράμπαλη Κωνσταντίνου αποτελεί εχέγγυο επιτυχίας γι’ αυτόν τον στόχο.
Καλορίζικος λοιπόν Κωστή στην οικογένεια του Αλίμου και καλές επιτυχίες.
Με μεγάλη επιτυχία ξεκίνησαν οι προπονήσεις για το πρόγραμμα ατομικής βελτίωσης για παιδιά απο 6-16 ετών. Με πολλή όρεξη για δουλειά οι προπονητές Νίκος Σχίζας και Στράτος Παρούσης αλλά και όλα τα παιδιά δουλέυουν καθημερινά με μεγάλη ένταση.
Με δύο φιλικούς αγώνες στην Αίγινα η ομάδα του Junior 1 έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο τις υποχρεώσεις της φετινής χρονιάς! Με δύο φιλικούς αγώνες στην Αίγινα η ομάδα του Junior 1 έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο τις υποχρεώσεις της φετινής χρονιάς!
Για την ιστορία, αντιμετώπισαν τους Μυρμιδόνες και τον Σαρωνικό σε δύο παιχνίδια που ήταν πραγματική διαφήμιση του ποδοσφαίρου.
Με σίγουρες και αποφασιστικές κινήσεις η διοίκηση του Α.Ο.Τ Αλίμου έχει ήδη αρχίσει να συνθέτει το παζλ της αγωνιστικής αναγέννησης της ποδοσφαιρικής της ομάδας για την επόμενη χρονιά.
Μετά τον ερχομό στον πάγκο της αντρικής ομάδας του Γιάννη Κουσάνα, μια κίνηση που προκάλεσε ποικίλα θετικά σχόλια στους ποδοσφαιρικούς κύκλους των πρωταθλητών της Αθήνας, σήμερα ανακοινώνει την επάνοδο στην ομάδα του Νίκου Σχίζα στο πόστο του γυμναστή και βοηθού προπονητή.
Σε φιλικό παιχνίδι που διεξήχθη ανάμεσα σε γονείς αθλητών της ακαδημίας του Α.Ο.Τ Αλίμου και της ακαδημίας του Πανιωνίου οι 2 ομάδες αναδείχθηκαν ισόπαλες με 1-1. Ο νικητής προέκυψε από τη διαδικασία των πέναλτι. Η ομάδα του Πανιωνίου κατάφερε να ευστοχήσει σε ένα μόλις πέναλτι που ήταν αρκετό για να της δώσει τη νίκη.