Νέο πρωτάθλημα για τους Τράχωνες! Το παιδικό του Στράτου Παρούση κέρδισε 2-0 στον τελικό την Δόξα Βύρωνα και κατέκτησε πανάξια την πρώτη θέση! (photos)


Μεγάλη πρόκριση στον τελικό του πρωταθλήματος πήρε το Prejunior 1 του Νεκτάριου Τσίρμπα.
Οι επιτυχίες για την ακαδημία των Τραχώνων συνεχίζονται!
Το παιδικό 2 του Στράτου Παρούση διεκδικεί το πρωτάθλημα στις 17:30 στο γήπεδο Καλαμακίου με αντίπαλο την Δόξα Βυρώνα.
Ελάτε να στηρίξουμε όλοι την ομάδα μας να κατακτήσει ένα ακόμα κύπελλο.


Με πρωταγωνιστή τον Χαϊκάλη η ομάδα μας επικράτησε της Αργυρούπολης με 0-2. Η Αργυρούπολη δεν απείλησε ιδιαίτερα την εστία του Γαλάνη Κ. Ο Νίκος Χαϊκάλης με 2 προσωπικά του τέρματα ένα στο πρώτο ημίχρονο με σουτ έξω από την περιοχή και ένα στο δεύτερο με κοντινό πλασέ έδωσε τη νίκη στην ομάδα μας.
Παρ΄ ότι δεν είχε καλή απόδοση η ομάδα του Α.Ο.Τ, είχε τις ευκαιρίες και δικαιούταν να πετύχει 1 γκολ τουλάχιστον. Στο 15′ μετά από ωραία συνεργασία Σιακαβέλλα – Σκλαβούνου και πάσα στον Μπράτσι, το σουτ του τελευταίου απέκρουσε ο τερματοφύλακας. Στο 20′, στην πρώτη καλή ευκαιρία της ομάδα της Κοψαχείλας γίνεται το 0-1. Στο 24′ μετά από φάουλ του Κάβουρα βρέθηκε ο Σιακαβέλλας μόνος του με τον τερματοφύλακα αλλά το σουτ του απέκρουσε ο τερματοφύλακας, στην επαναφορά της μπάλας το σουτ του Παλαμάρη αποκρούστηκε από τα σώματα των αμυντικών και στην δεύτερη επαναφορά της μπάλας το σουτ του Μπράτσι χτυπάει στο δοκάρι. Στο 25′ απευθείας εκτέλεση φάουλ του Κάβουρα απέκρουσε ο τερματοφύλακας.
Πρόκριση στον Τελικό!!!
Την πρόκριση στον τελικό του Μπουρλής πήρε η ομάδα του παιδικού 2 σε ένα επεισοδιακό παιχνίδι στο οποίο όμως η πλειονότητα των παικτών και των δύο ομάδων κράτησαν το επίπεδο στα επιθυμητά επίπεδα.
Ήττα με 0-1 για την ομάδα του Α.Ο.Τ σ’ έναν αγώνα με ελάχιστες φάσεις μπροστά από τις δύο εστίες. Η ομάδα της Δόξας είχε στο 1ο ημίχρονο τον έλεγχο του αγώνα και ήταν αυτή που στην πρώτη καλή ευκαιρία άνοιξε το σκορ με ατομική προσπάθεια και σουτ κάνοντας το 0-1 στο 14′.
Η αρκετά δυνατή βροχή και το βρεγμένο γήπεδο δυσκόλεψαν τις προσπαθείες και των δυο ομάδων. Πόλη καλή η προσπάθεια που κατέβαλαν οι παίκτες του Α.Ο.Τ Αλίμου με εξαίρεση την έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης στα πρώτα λεπτά του ημιχρόνου που δέχτηκαν δυο τέρματα.
Την ήττα και τον αποκλεισμό στην ημιτελική φάση γνώρισαν οι Παμπαίδες του Α.Ο.Τ που δεν κατάφεραν να αντισταθούν και στα δυο ημίχρονα της πολύ καλής ομάδας του Πανιωνίου.
Οι μπλε έκαναν ένα πολύ καλό πρώτο ημίχρονο, με πολύ καλή ανασταλτική λειτουργία, περιορίζοντας τον αντίπαλο που στο πρώτο μέρος δεν απείλησε την ομάδα μας, ενώ σε δυο φάσεις θα μπορούσε να βρεθεί μπροστά στο σκορ, με τον Αδαμίδη να πλασάρει λίγο άουτ και τον Προμπονά να ανατρέπεται μέσα στην περιοχή πριν τελειώσει τη φάση.