Συνέχεια στις νίκες για την Κ15 των Τραχώνων για το πρωτάθλημα της ΕΠΣΑ . Αυτή την φορά εκτός έδρας με αντίπαλο την ομάδα του Φοίνικα Περιστερίου με 3-4. Η ομάδα μας ξεκίνησε με ένα φανταστικό 20λεπτο που κυριαρχούσε μέσα στο γήπεδο και πετυχαίνοντας 3 γκολ.
Στο 3΄ κιόλας λεπτό πήρε το προβάδισμα με ωραίο πλασέ του ΦΟΥΣΤΕΡΗ. Στο 6΄ λεπτό με τον ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΗ και στο 18΄ λεπτό με τον ΠΗΓΟΥΝΑΚΗ, ανέβασαν τον δείκτη του σκορ στο 0-3, δείχνοντας την ανωτερότητα της. Εκεί λανθασμένα οι παίκτες μας νόμιζαν ότι τελείωσε το παιχνίδι. Έτσι η αντίπαλη ομάδα εκμεταλεύτηκε την χαλάρωση στην αμυντική λειτουργία μας και στο 19΄ και 26΄ πέτυχε 2 γκολ, μπαίνοντας και πάλι στο παιχνίδι. Και στο Β΄ ημίχρονο οι μπλε μπήκαν καλύτερα και στο 41΄ με κεφαλιά του ΦΑΛΙΔΑ έκαναν το 2-4. Από εκεί και πέρα η ομάδα του Περιστερίου πίεσε, έπαιξε δυνατά, ορισμένες φορές παραπάνω από το επιτρεπτό όριο, αλλά οι παίκτες μας κατάφεραν να κρατήσουν τη νίκη. Το μόνο που κατάφεραν οι αντίπαλοι ήταν να μειώσουν 1 λεπτό πριν τη λήξη με χτύπημα πέναλτι κάνοντας το τελικό 3-4.
Την πρώτη της ήττα πραγματοποίησε η Κ8 των Τραχώνων.
Σε ένα παιχνίδι γεμάτο εμπειρίες για τους μικρούς μας, με εναλλαγές σκορ, και πολλές ευκαιρίες οι μπλε τελικώς ηττήθηκαν με 2-1.
Ο Κυρίτσης με πέναλτι διαμόρφωσε το 1-0, ενώ λίγο πριν το ημίχρονο οι Τράχωνες δέχθηκαν την ισοφάριση.
Στο 2ο ημίχρονο ενώ οι παίκτες μας έδειξαν ότι εύκολα ή δύσκολα θα πάρουν την νίκη, σε μια αδράνεια στην άμυνα στην τελευταία φάση του παιχνιδιού διαμορφώθηκε το τέλικο 2-1. Και οι 2 ομάδες στο τέλος του παιχνιδιού χειροκροτήθηκαν για το όμορφο θέαμα που παρουσίασαν και την τεράστια προσπάθεια που κατέβαλαν.
Ήττα για την Κ12 των Τραχώνων από αυτήν του Αθηναϊκού με σκορ 2-5
Οι μπλε σε μεγάλο διάστημα έδειξαν ότι μπορούν να κοντράρουν τον αντίπαλο, με το αποτέλεσμα του ημιχρόνου να είναι 1-1. Από εκεί και έπειτα οι Τράχωνες έδειξαν σημάδια κόπωσης με το σκορ να παίρνει μεγαλύτερη έκταση.
Καταιγιστική η ομάδα της Κ11 στον εκτός έδρας αγώνα με τoν Αθηναϊκό. Οι Τράχωνες είχαν πολύ καλή απόδοση και με πρωταγωνιστή τον Κορέλα ο οποίος πέτυχε 4 γκολ (στο 24′ του Α’ ημίχρονου και στο 3′, στο 21′ και στο 23′ του Β ημιχρόνου) με ωραίες προσωπικές ενέργειες, έχοντας προηγηθεί το γκολ του Πουλημά με σουτ έξω από την περιοχή, έφτασε σ’ αυτή την πολύ άνετη νίκη.
Εντυπωσιακή νίκη με 3-8 για την Κ10, που και σ’ αυτόν τον αγώνα έπιασε πολύ καλή απόδοση, χωρίς να αφήσει κανένα περιθώριο αντίδρασης για την ομάδα του Πανιωνίου. Για την ιστορία τα γκολ πέτυχαν ο Κατσαριώτης στο 3ο, στο 7ο και στο 12ο λεπτό. Ο Μανίκας στο 11ο λεπτό.
Νίκη με 2-0 για την ομάδα της Κ13, η οποία και σ’ αυτό τον αγώνα είχε πολύ καλή απόδοση απέναντι στην πολύ καλή ομάδα του Χαραυγιακού. Οι γηπεδούχοι ξεκίνησαν τον αγώνα επιβάλλοντας τον δικό τους ρυθμό, φτάνοντας στο 26ο λεπτό στην επίτευξη του 1-0, με τον Ψωμά από κοντά, μετά από εξαιρετικό συνδυασμό των Καρατζούνη – Σαρρή και ασίστ του τελευταίου.
Στο φιλικό της Κυριακής η γυναικεία ομάδα των Τραχώνων, φιλοξένησε την ΑΣ Ποντίων Δραπετσώνας σε ένα πολύ δυνατό παιχνίδι. Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα του Αλίμου έδειξε μεγαλύτερη αποφασιστικότητα και μαχητικότητα. Κατάφερε να προσαρμόσει το παιχνίδι της πάνω στον αντίπαλο και να βρεθεί αρκετές φορές σε φάσεις τετ α τετ χωρίς να μπορέσει δυστυχώς να κάνει επιτυχή τελειώματα.