Επιστροφές στις νίκες στο ATTICA για την Κ15 των Τραχώνων απέναντι στην ομάδα του Ατρομήτου με 1-3. Ο ΑΟΤ ήταν καλύτερος σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και πήρε δίκαια τη νίκη. Στο Α΄ ημίχρονο είχαμε την υπεροχή, δημιουργούσαμε φάσεις , αλλά δίχως να καταφέρουμε να πετύχουμε κάποιο γκολ.
Μια εντυπωσιακή νίκη πραγματοποίησαν τα παιδιά της Κ12 του Α.Ο.Τ. για την τρίτη αγωνιστική του πρωταθλήματος της Ε.Π.Σ.Α. καθώς επικράτησαν με το εμφατικό 5-0 έναντι της αήττητης ομάδας των Σουρμένων, σε ένα τοπικό ντέρμπι όπου οι μπλε πήραν κεφάλι στο σκορ από το πρώτο ημίχρονο, ενώ όσο πέρναγε η ώρα εδραίωναν την υπεροχή τους στον αγωνιστικό χώρο.
Άδικο μπορεί να χαρακτηριστεί το αποτέλεσμα της Κ10 των Τραχώνων στο ντέρμπι με αντίπαλο τον Φοίβο Αίολο, καθώς οι μπλε σε ένα παιχνίδι όπου έβγαλαν αρκετή ενέργεια και συγκέντρωση στο παιχνίδι τους κατάφεραν να προηγηθούν και να διατηρήσουν το προβάδισμα στη μεγαλύτερη διάρκεια, ενώ παρά την ισοφάριση είχαν τις μεγάλες ευκαιρίες για να πάρουν τη νίκη.
Ιδανική αρχή και ιδανική συνέχεια για την γυναικεία ομάδα των Τραχώνων, αφού πέρασε νικηφόρα από το γήπεδο του ΑΚΡΑΤΗΤΟΥ με το επιβλητικό σκορ του 0-7. Το σκορ άνοιξε στο 5′ μόλις λεπτό με την Βενιαμίν και ακολούθησε η Λουμάκη 2′ λεπτά αργότερα. Το σκορ “κόλλησε” για το υπόλοιπο ημίχρονο, με αρκετές άστοχες μακρινές τελικές, στην προσπάθεια των παικτριών μας να συντονιστούν στο φυσικό χλοοτάπητα του γηπέδου που για κάποιες από αυτές όπως και της πρώτης σκόρερ ήταν κάτι πρωτόγνωρο.
Μετά από μια κακή εμφάνιση οι Τράχωνες ηττήθηκαν 5-1 από τον ΟΣΦΠ Ταύρου. Η αμυντική λειτουργία της ομάδας δεν ήταν αυτή που έπρεπε, και αυτό που είχε δείξει στα προηγούμενα παιχνίδια με αποτέλεσμα να δεχτεί πέντε γκολ. Επιθετικά οι Τράχωνες θα μπορούσαν να έχουν πετύχει κάτι καλύτερο. Είχαν πέντε ευκαιρίες για γκολ στο πρώτο ημίχρονο με ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ,ΜΠΟΥΤΣΙΚΑ, ΚΑΛΑΝΤΙΔΗ,ΔΙΑΒΑΤΗ, αλλά σε όλες απέκρουσε ο τερματοφύλακας του ΟΣΦΠ.
Ήττα για την ομάδα των εφήβων από το αντίστοιχο τμήμα του Χαραυγιακού με σκορ 1-2, παρόλο που προηγήθηκε δεν κατάφερε να κρατήσει το υπέρ της αποτέλεσμα.
Με 2-1 ηττήθηκε η Κ16 των Τραχώνων στην Ηλιούπολη από την Διάνα Ηλιούπολης.
Στο 1ο ημίχρονο οι μπλε μπήκαν μουδιασμένοι στον αγωνιστικό χώρο και βρέθηκαν γρήγορα να είναι πίσω στο σκορ με 2 γκολ όπου το 2-0 ήταν και το αποτέλεσμα του ημιχρόνου.
Σε ένα ματς για γερά νεύρα οι παμπαίδες μας δεν κατάφεραν να πάρουν την νίκη καθώς ηττήθηκαν με σκορ 5-6 από το αντίστοιχο τμήμα του Αστέρα Ψυχικού. Παρόλο που η ομάδα μας ήταν μπροστά με σκορ 4-1, οι αντίπαλοι όντας ηλικιακά μεγαλύτεροι βρήκαν τις αντοχές να αντιδράσουν και να γυρίσουν τούμπα το ματς.
Μία νίκη ακόμα για την Κ11 με πολύ καλή απόδοση. Η ομάδα μας μπήκε δυνατά από την αρχή του αγώνα και μόλις στο 3ο λεπτό έγινε το 1-0 με τον Ζάκα από κοντά μετά από ωραίο συνδυασμό και πάσα του Κορέλα. Στο 7ο λεπτό ωραίο σουτ του Κορέλα πέρασε λίγο άουτ. Στο 10ο λεπτό έγινε το 2-0 μετά από καλό συνδυασμό Κορέλα – Πανταζόπουλου και ωραίο σουτ του Κορέλα. Στο 13ο λεπτό έγινε το 3-0 από τον Ζάκα μετά από πάσα του Κορέλα. Στο 16ο λεπτό έγινε το 4-0 με ωραίο δυνατό σουτ του Πηλιόπουλου, μετά από έξοχο συνδυασμό Πουλημά – Πηλιόπουλου. Στο 19″ ωραίο σουτ από Τον Γαβριηλίδη. Στο 23ο λεπτό έγινε το 5-0 γκολ από τον Κορέλα με ωραία ατομική προσπάθεια.