Συνεχίζουν το καλό σερί οι παίκτες της Κ12 του Α.Ο.Τ. που για ακόμα ένα παιχνίδι έμειναν προσηλωμένοι στο στόχο τους, έβγαλαν πολύ ενέργεια και ένταση στο παιχνίδι τους και επικράτησαν της πολύ καλής ομάδας του Άγιου Ιερόθεου με 0 – 2.
Νίκη για την Κ8 με σκορ 7-4 απέναντι στα Ταταύλα το πρωί του Σαββάτου.
Σε ένα παιχνίδι που διεξήχθη το Σάββατο οι μικροί μας ήρωες κέρδισαν με σκορ 7-4 έναν εξαιρετικό αντίπαλο.Οι 2 ομάδες έπαιξαν πολύ ωραίο ποδόσφαιρο και πρόσφεραν θέαμα σε μικρούς και μεγάλους.
Σε εύκολη επικράτηση του ΑΟΤ εξελίχθηκε η αναμέτρηση με τον Άγιαξ Ταύρου αφού οι παίκτες του Τσίρμπα παρουσιάστηκαν σοβαροί και δεν άφησαν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης στον αντίπαλο.
Το πρώτο ημίχρονο ήταν αυτό που σημάδεψε την αναμέτρηση των Τραχώνων με την Κηπούπολη. Η ομάδα μας άνοιξε το σκορ μόλις στο 5ο λεπτό με γκολ του Βουρλούμη ενώ ο Δημογιάννης στο 18 διπλασίασε τα τέρματα των γηπεδούχων. Το μόνο που κατάφερε η Κηπούπολη ήταν να μειώσει σε 2-1 δέκα λεπτά πριν τη λήξη του πρώτου 45λέπτου.
Αξιέπαινη ήταν η προσπάθεια του Παιδικού μας απέναντι στην πολύ καλή ομάδα της Θύελλας που όχι μόνο κοίταξαν στα μάτια τους αντιπάλους αλλά βάση ευκαιριών θα έπρεπε να είχαμε βγει νικητές από το γήπεδο. Δυστυχώς όμως λίγο η αστοχία μας και λίγο το όχι καθαρό μυαλό στην φάση του πέναλτι δεν μας έδωσε την χαρά μιας μεγάλης νίκης.
Ήττα με 0-6 (0-1 ημιχρ) για την Κ16 των Τραχώνων από τον Α.Ο Βύρων.
Οι μπλε δεν παρουσίασαν καλή εικόνα και δίκαια ηττήθηκαν. Το τελικό αποτέλεσμα ίσως να μην αντικατοπτρίζει πλήρως την εικόνα του παιχνιδιού γιατί οι μπλε αφού δέχθηκαν το 2ο γκολ παράτησαν τελείως το παιχνίδι ενώ στο 1ο ημίχρονο η παρουσία τους δεν είχε αρνητικό πρόσημο.